Fiskecamping i jävre

Min lillebror är så fixerad av husvagnen och får han välja så sover vi i den. Det är just det dära med att "Vi ska sova i husvagnen" och var man är med den spelar ingen roll, utan den kan lika gärna stå ute på gården. Jag skulle igentligen inte ha följt med men det var trevligt iallafall. Bara för att min lillebror ville det. Men det var jätte fint och lungt där ute och fint var det också ni ser ju själv bilderna här nedan.

Innanför bryggorna har dom så man kan fiska..

Aron & Mamma tar en promenad på bryggan..

Våran vackra gamla husvagn men det är faktiskt fin..

Aron leker i lekparken just intill "snurrgrejjen"

Här sitter vi och väntar på frukosten..

Magnus som dricker morgonkaffet!

Fisken som jag fick på 2,7 kg
Som Magnus sa: Två usla kasst och napp efter en halv minut, Det är inte ett billigt intresse.

59kr/kg
får man betala för fisken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0