Kärlek finner inga ord.

Jag vill att du ska veta att jag älskar dig för den du är, inte för den du borde vara. Det går inte beskriva hur mycket jag älskar dig och hur mycket du faktiskt betyder för mig Ahmed även om jag sitter i flera timmar för jag vet inte vad jag ska säga det finns så mycket. Du är min lika mycket som jag är din om inte mer, att krama dig, att få känna mig älskad av dig det är allt som jag begär av dig. En minut utan dig kan kännas som en evighet, när jag ligger bredvid dig saknar jag dig, när du inte kramar mig så saknar hag dig, när du inte är nära mig saknar jag dig. När jag är med dig så säger jag ibland att jag vill vara med dig hela tiden. Jag vill dela mitt liv med dig älskling. Från den dagen jag träffade dig visste jag vad kärlek var. Det var du som visade mig, som ledde mig in på dom bra vägarna, och det var vår väg älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0