Klagomål 1

När du ringer din käraste eller någon annan så tar man ju nästan förgivet att den personen ska svara i telefonen. Jag kan förstå om det är någongång sådär, om man duchar eller något annat. Är upptagen men det kan inte vara hela tiden. Rätta mig om jag har fel?

VARFÖR HAR MAN EN TELEFON?
- för att kunna nå folk
- för att folk ska kunna nå dig
* Sänn finns det ju andra funktioner men jag tänker inte ta upp dom nu.

Du svarar inte 5-10 gånger jag ringer.
Du har inte tid när jag ringer och säger att du ringer upp sen.
- Hallå sen? När är sen imorgon, nästa vecka eller vad?

Anledningen som man får höra nästa dag är: Jag somnade.

Har man hört den anledningen 3-4 gånger i veckan en längre period känns det inte som om man tror på den längre.

JAG HATAR ORDET "SEN" VEM FAN HAR KOMMIT PÅ DET SEN NÄR ÄR SEN FÖR DIG?

Sänn eller hur det nu stavas, för mig är det 10-15 minuter


Kommentarer
Postat av: Tessi

haft en bra dag? :D

2008-08-10 @ 01:16:34
URL: http://tessiilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0