Vackraste ögon


Jag älskar dina ögon dom är så vackra, även fast dom är mörka så ser man ljuset i dom. Du har så djupa ögon så man kommer aldrig åt att se vad du tänker när du tittar på en. Dina ögon ser man glädjen i även om jag vet att det är mycket sorg och många hemska minnen. Men jag vet när jag kollar i dina ögon att du kämpar och inte vill visa någonting även när du är ledsen. Du vill inte heller att jag ska se för att jag kommer att börja lida med dig. Men det jag vill mest av allt i hela världen att du ska öppna ditt hjärta. Jag kanske lider med dig, eller det vet jag att jag gör och det vet du också men det blir bättre älskling. Det blir aldrig sämre än det redan är, allt blir bra det kommer bara ta lite tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0